Back to normal

Heeeej...
Mandag igen...helgerna gar alltid sa fort! Baby har precis akt till jobbet och jag ska satta mig och lagga in massa ny musik i min mp3, jag tankte ta en lang promenad senare och da maste jag ha ny musik. Addicted! Det kommer ut sa mycket sjukt bra musik just nu, jag blir galen jag hinner inte lyssna pa allt!

Sent, sent igar bestamde jag och kevin oss for att losa varat lilla brak om vart vi ska gifta oss. Fast det tog tid, massa tarar och forslag fran resten av familjen. Jag ar inte helt nojd over losningen men det ar okej. Vi kommer ha en cermoni i Sverige forst och sen en mindre mottagning i New York efter det. Alla verkar sa forvanade over att jag tycker det ar skit att behova ha 2 brollop, de tycker det skulle vara en drom for en tjej att fa ha tva. I dont agree, men jag forstar att det ar en viktig sak att alla i slakten har ocksa vill vara med, speciellt Kevs mormor.

Inatt var vi i Manhattan och festade pa Belmont Lounge, det ar riktigt bra dar pa Sondagar, galen dancehall och skon reggae och alltid lika hypad stamning - I love it.
Det ar helt underbart att kunna vara pa en klubb med baby och dansa och bara ha sjukt kul. Jag och Nathalie och Tanisha drack kanske lite for manga Malibu / Pineapple =) men det var verkligen en perfekt kvall.




Kommentarer
Denise

Hej jag kan gärna göra en gratis bloggdesign till dig om du vill. Jag har ingen kö så jag kan göra den direkt!

Ha det bra

2008-10-27 @ 22:56:12
URL: http://finastt.blogg.se/
josie

va glad jag bli gumman att ni löst d=)härligt å höra!

fan du få ta mig t alla dess ställen=).saknar dig galet!skötn å se att du ha kul...bli sååå glad!

pusss

2008-10-28 @ 11:52:37
URL: http://josiestrip.blogspot.com
madde

men om ni nu ska ha "två" bröllop hur blir de då me kevins släkt? Flyger dom som kan hit eller vad?

2008-10-28 @ 19:53:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0