Busy day...

Jag var vaken i stort sett hela natten for det var sant sjukt ovader, blixtar och aska och sporegn och det blaste helt galet. Jag vackte Kevin flera ganger for att tala om att askan kom narmare haha, han tyckte inte det var ett dugg intressant och vaknade mindre glad kan jag lova....

Jag vantade spant pa att de skulle ringa angaende mitt vittnesmal men inget samtal kom.... jag undrar verkligen vad som hande idag i ratten....
Ist fick jag ett samtal fran en av babys vanner i ATL om att jag ska borja jobba med dem med deras kladmarke, (  www.repja.com   )men ocksa att jag ska fa jobba med deras hemsida som designar hemsidor och buisness cards. Det ska bli kul faktiskt och nu planerar baby in en lite tripp till Atlanta sa jag far satta mig in i foretaget. Bra att ha nat att pyssla med innan jag far mina papper klara sa jag kan ut och soka ett annat jobb, sa jag ser fram emot det!

Nu har jag precis kommit hem fran mataffaren och baby slappte av mig hemma och akte till jobbet. Jag ska laga middag ikvall, det blir kottfarsbiffar och potatisklyftor, tomatsas och tzatziki.
Om 20 min kommer Nathalie och hamtar upp mig, vi ska till hennes mammas frisorsalong och forsoka hitta en ny hartork och ny plattang till mitt har....
Det ar konstigt att egentligen inte ha nat att gora pa dagarna, men anda fylls de pa nat vis och passerar anda helt sjukt fort!





Kommentarer
Marina

vadå annat jobb? de är väl jätte bra:) jag vill me!!! hoppas att du har de bäst! tänker på dej

2008-10-29 @ 00:14:01
URL: http://marinaomalltoinget.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0