Cupcakes!

Igar laste jag en blogg som jag var valdigt inspirerad av, och jag tankte ta mig an utmaningen hon lagt ut pa sin sida, namligen att bara halloween muffins! Okeeej jag vet att jag inte ar nan expert i koket men nat ska jag val lyckas fixa till?
Hon har bakat de mest ortoooliga muffins! Kolla in dem pa:
www.blixman.blogg.se och sen gar ni till kategorin - cupcakes.

Sa idag da...vi har nyss vaknat. Det vart sent igar, vi lag och tittade pa TV till klockan var runt 3, sen babblade vi tills klockan var efter 4.30 nangang.... vaknade av att en kvinna ringde min mobil och fragade efter Steve. Det ar 4:e gangen hon ringer nu. Irriterande.
Hur som helst, ska kla pa mig nat och sen ska vi aka till affaren och handla vad jag behover for mina kommande masterverk (hmmm....),baka till dem lite snabbt (hmmmm.....) och sen blir det att fortsatta pa mitt lilla DVD projekt, jag tankte att jag skulle bli klar denna vecka iaf.
Vad har ni gjort idag?


Kommentarer
Lidia

kul o höra att de går bra för dej därborta& grattis i förskott till bröllopet =) spännande för dej!

snart e du officiellt en äkta yankee!



Lycka&framgång till dej!

2008-10-30 @ 17:42:06
Lidia

kul o höra att de går bra för dej därborta!

Grattis i förskott ti bröllopet ;)!

du ser ut o må bäst!

snart e du officiellt en äkta yankee!



Lycka&framgång till dej!



kramar-L

2008-10-30 @ 17:43:29
ida

hej gumman! fan du håller på o bli en tvättäkta housewife därborta haha tänk om du hade varit sån när vi bodde tillsammans lol.

men akta dig för att sitta så mkt framför tv:n, du kan ju bli fyrkantig :P

själv är jag i gbg hos bror, dom bor galet fint :)

puss puss på dig snäckan!

miss you, love you!

2008-10-30 @ 20:55:48
Fia

Hallå!!

det va inte igår.. mailade dig och de andra tjejerna så sent som idag.. men vet inte om du har kvar samma mailadress.

Vad gör du nu för tiden?? Kram!

2008-10-30 @ 22:01:31
URL: http://maximilian06.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0