Hat

Imorgon ar det tydligen rattegang igen.... detta maste vara over snart. Jag kanner mig ganska lugn for imorgon, D you aint going noooooowhere, du ar precis dar du hor hemma, och jag hoppas och ber till allt att de inte kortar ner ditt straff! A - you go girl, du vet att jag tanker pa dig!
Jag ska lamna nytt vittnesmal over telefon men fick nyss ett mail om att det kanske inte kommer ske anda. Jag hoppas att jag inte behover gora det, det borde racka med vad de har sen innan da det inte finns nya bevis. Hur har de tankt att nanting ska bli annorlunda utan nya bevis?!
Jag vantar bara pa att det ska vara over sa jag kan fortranga D ur mitt minne for jag vagrar ha dig som en del av mitt liv. Jag alskade dig som en bror, du var en nara van och vi har gatt igenom sa mycket. Men du svek verkligen alla, och som att det inte var nog maste du forsoka satta alla i skiten ocksa! Vad ar du for man som forsoker forstora din familj?
Jag hatar dig. Det kanns bra att kunna saga det for det har tagit tid. Jag har vart ledsen och kannt sorg over att det blev som det blev. Jag vet hur du tanker, och jag saknar saker vi vart med om, men du betyder ingenting for mig langre. Ingenting. Nar den slutgiltiga dommen kommer ar du borta ur min varld. Thats it.


Kommentarer
josie

b strong my girl!!!!!!

2008-10-28 @ 11:54:27
URL: http://josiestrip.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0