Im going on a date.......

Igar kvall hade jag helkvall med Kev, vi var pa Ikea och letade mobler, vi var och valde ut nya mobiler, vi hade en korlektion (privatschool, kev blir nog en bra larare for mej, Liana fick vara betygsattare i baksatet och det gick overforvantan bra for mig att raca runt pa en parkeringsplats.....vanta ni bara - jag kommer ha mitt korkort strax haha...) och vi kakade och gick pa bio. Vi kollade pa Eagle Eye (Ida du vet att jag tjatat om att se den......) och den var hur bra som helst! Action fran borjan till slut och riktigt spannande pa slutet! Absolut en 5:a av 5!




Idag ska vi aka in till Manhattan och vandra runt, vi kollade lite pa om vi skulle ga till The museum of Sex, men vi far se hur det blir med det. Det ar ju sondag och Mrs har lagat en stor frukost / lunch med saltfish, dumplins, bacon, agg, toast allt mojligt sa vi kommer nog inte komma ivag harifran an pa ett tag.....

Det ar en helt sjuk kansla att verkligen vara har nu, det kanns som jag har vantat i en evighet for att kunna gora normala saker med baby, och nu ar det bara sa...jag ar har, vi kan kopa hem mat, ga pa bio och vakna tillsammans och det kanns helt overkligt! Helt plotsligt sa handlar allt om att leta schyssta mobler, valja ringar och skriva under papper. Stor skillnad mot nyss nar det viktigaste pa dagen var att forsoka fa en stund pa telefon med varandra.

Jag hatade mitt langdistans forhallande. Det var sinnessjukt att ge sig in nat sant. Men nu kanns det som att det var vart verenda dag.


Kommentarer
Ida

hej pluttan!!!!

va mysigt du verkar ha det med kevin! men det är bäst för honom det, annars kommer jag och Svempa. Sven känn dig inblandad haha...näe då men jag saknar dig galet mkt...sthlm känns så tråkigt efter miami och NY. Och flygresan hem var inte kul...

Saknar dig gumman! ta hand om dig och hälsa familjen Lewis (om dom är snälla kanske jag skickar lite marabou..)lol

puss puss love you!!

2008-10-19 @ 21:09:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0