Isa goes deaf...

Okeeffe ar i kallaren och haller pa att spela musik. Det ar trevligt, jag alskar musik. Han spelar en enda sang pa repeat, det ar okej - jag alskar den sangen. Men att han kopplat in mikrofonen och skriker som att han spelar pa en klubb och forsoker desperat hypa upp folket....."yeeeeey, we are taking this global". Det ar ganska kul, "Sweeeeeeeden in the house, yeah!" Jag stampar lite i golvet sa han fattar att jag hor honom..."Bust a move, bust a dance, yeeeeeah!" What? Okej jag kor en liten dans har uppe i min ensamhet...."Woooohoo, pull up, pull up, pull up!"
Och sa borjar vi om......
Jag ska springa och dra ur kontakten i mikrofonen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0