Kocken Isa

Heeeeej allihopa...ni sover sakert jatte sott just nu, men jag ar vaken och har just stadat klart i koket efter den middag som jag lagade at mina svarforaldrar och Liana. Det blev pasta med en gryta pa kyckling, knaperstekt bacon, massa vitlok, chili, zucchini, paprika, soja, graddfil och gradde. Faktiskt blev det mycket godare an det verkade under tiden jag lagade det - som tur var! Mrs undrade om att jag kan laga mat sa hon inte behover vara orolig for Kevin.... det roliga ar att hon ifragasatter det varje gang jag ar har och varje gang hon ater min mat ar hon nojd..... men men, det ar bara en del av hennes personlighet att vara lite vass i kanten. Hur som helst blev det over och hon ville ha med det till lunch imorgon pa jobbet sa det ar val ett gott betyg anda........

Nu blir det ett avsnitt av Heroes innan baby kommer hem igen, eller jag kanske till och med honner med tva, han har bestamt att vi ska borja trana igen men jag ar sjuk fortfarande sa han far ut och springa sjalv....

...... eller kan han ta tag i att fixa klart Ikea moblerna! Jag gav upp for ett tag sen sa det star halvfardigt har och vinglar.


Kommentarer
josie

hej gumman!d lät jättegott..jag ha ej ätit på 3 dagar så d skulle sitta fint..skicak lite=)

ahhaha blev du ej klar me ikea möblerna..och jag som älskar att pyssle me sånt=)saknar dig gumman

2008-10-27 @ 09:32:04
URL: http://josiestrip.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0