Lonely

Heeeeej alla!
Det har blev ett uppehall i mitt internet beroende nar jag och Ida drog ivag till ett hostel inne pa Manhattan, det fanns ingen internet uppkoppling..... typiskt!
Nu ar jag iaf back with baby och Ida akte hem igar, sorgligt.....det kandes helt sjukt att sta utanfor och saga hejda till en av mina basta vanner och hon tar en taxi till flygplatsen och ska aka hem och jag ska stanna kvar. Jag kan lova att jag kande mig ensam och liten i stora varlden dar mitt pa Manhattan och inga vanner kvar har....... men det ar bara att suck it up, jag har valt att flytta till baby sa jag far lara mig att handle it, sa ar det..... men vi har haft nagra dagar i city och vandrat omkring och tittat pa saker och folk, Ida har shoppat, och vi har festat lite.... bla hamnade vi pa en release fest som T-pain hade for sin nya grupp han promotar, och aven Day 26 och Danity Kane - de tva grupper som P.Diddy har i sin serie "making the band" festade loss dar pa klubben, party party! Det var superkul den kvallen - men maste saga att T-Pain ser rikigt javla hemsk ut med sina grillz.........................



Som sagt - nu ar jag hemma hos Kev igen, men han jobbar och jag forsoker stada och fixa lte, och farga mitt har samtigt. Dessutom har han lagt fram massa avsnitt av Heroes som jag tydligen ska hinna se idag.

och......IDAG BLIR MIN LILLASYSTER 20 AR! GRATTIS BABYGIRL! jag saknar dej din trollunge, du far ta och komma och halsa pa mig snart!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0