Miami Beach

Hej allihopa...
Nu har jag och Ida tagit oss ner till Miami Beach for 1 veckas semester pa hotell med massa strand och drinkar, men tyvarr verkar det som att det ska vara thunderstorms resten av veckan....som tur ar har vi haft underbart vader idag, det var varmt som faaaaaan och vi har solat pa stranden och kakat lunch pa ett gulligt reggae-stalle.
Nu ska vi vila ett tag innan vi drar ivag till South Beach for att leta efter schyssta klubbar =)

Forsta dagarna i New York var underbara ocksa....det var sa skont att traffa baby igen, och jag ar sa glad att jag valde att ta det har steget. Det kanns som varsta lyxen att att kunna ringa honom fran mobilen utan problem eller att bara vakna och veta att han ligger nara............

Igar drog jag och Ida till Jamaica Avenue for att shoppa lite, men det vart ganska lugnt, vi strosade mest runt och babblade. Flygresan fran Sthlm - Amsterdam var ocksa en historia =) Vi tar den en annan gang, lovat att skriva av mig mer nar jag har mera tid.
Nu ar det dags att sova lite, ha det bra sa lange!
Love you!


Kommentarer
Anna-felicia

Jag är så avundsjuk på dig din lilla mört!

Fan va jag önskar jag kunde va på South Beach just.. NU

Jag blundar o allting men jag e kvar på mitt tråkiga kontor.



Njut.

Åt mig oxå!

Puss på nosen

2008-10-03 @ 14:32:58
URL: http://anna-felicia.blogspot.com
madde

då måste ni ju till miami ink.. haha

2008-10-03 @ 19:52:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0