Mitt i natten

.....for er...... for mig ar klockan 12.30 pa natten, och vi kom precis hem, jag foljde med Kev till jobbet idag, jag var sa uttrakad nar han skulle aka att jag tjatade till mig det.... sa jag har vandrat runt pa Manhattan, kopte en present till mina svarforaldrar som firar 29 arig brollopsdag idag (braaaa jobbat, 29 ar!!) och sen har jag bara legat i bilen och tittat pa flera avsnitt av Heroes. Jag brukade inte bry mig om den serien men nu har den verkligen fatt mig fast! Pappa - jag har for mig att du brukade kolla pa det va?
Ohhh och just ja, jag rakde "springa pa" Bruce Springsteen pa gatan hahah, det var helt sjukt helt plosligt nar jag gar pa gatan sa kommer massa svarta bilar och stannar och ut kliver massa security och sen kommer polisbilar och sen helt plotsligt knuffar de alla at sidan och sa kommer Brucan..... tankte bara saga det pappsen sa du vet....=)

Igar vandrade jag och baby runt i China town och Little Italy, kakade varsta middagen pa en italiensk restaurang och bara umgicks, det var supermysigt.....................
Jag fick mina egna nycklar till huset ocksa, maste fota dem och visa for er for de ar verkligen gulliga, den ena ar gron med massa glitter och stenar pa, och den andra ar ej tjej med brunt har - yeeeeeyh det kandes verkligen som en viktig sak i varlden att fa designade nycklar, speciellt en som ser ut som jag.......................



Kommentarer
josse

fan va grymt av hans päron..bra förebilder.

nice me lite kändisar=) du ha råkat ut fö endel på kort tid nu=)heja heja=)skönt å höra att du än trivs=)love u hun...josse

2008-10-21 @ 15:05:31
Pappa

Hej gumman!

Jodå jag har följt Heroes i tidigare och det har börjat en ny såsong här hemma nu.... tyvärr så har jag inte haft tid att börja titta än (vattenskadan, du vet) men jag kollar väl avsnitten på datorn när jag är klar med hallen. Brucan ja..... fan du skulle trängt dig fram och fått en autograf åt mig... Du får göra det nästa gång... Hälsa Kev med familj....Puss o kram... Älskar dig

2008-10-21 @ 18:59:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0