Ny mobil!

Idag har hela dagen gatt till att aka runt och fixa med alla viktiga saker kevin inte hinner / orkar med nar han jobbar, sa vi kom precis hem, klockan ar typ 18, vi akte hemifran vid lunch. Jag ar ganska trott nu, speciellt pa tekniska saker och jag inser att jag har lyckats skaffa mig ett technic -freak till pojkvan.
Meeeeeeeen.... jag har ocksa fatt nat idag, namligen en ny mobiltelefon! Jag valde den sjalv och gav baby panik nar jag valde en telefon utan touchscreen, han hade planerat att vi skulle kopa lika, HTC touch diamond, men jag pallar inte med det dar med touchscreen..an...jag ar som en gammal karring, jag gillar inte nya saker, speciellt inte om de bara fungerar halvbra.... hur som helst bestamde jag mig for en LG Rumor tillslut, och jag kanner mig valdigt nojd....

..... nu kara familj och vanner kan vi SMSa varann! Det var det viktigaste jag letade efter, och den har ocksa full internet uppkoppling sa jag kan facebooka, maila och vara pa MSN vart jag an ar, perfekt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0