Sov gott...

Nu har jag och Liana kollat klart pa hela sasong 1 av Heroes...spannande! Nu behover vi sasong 2. Behover! I neeeeed it.... jag ringde baby om det..vad far jag for svar, jo att han ska spara alla sina pengar till sina kommande barns college utbildning.... what?



Neh det funkar inte, sa jag hotade att han far sova pa soffan inatt och jag hoppas han tar det hotet pa storsta allvar.


Hoppas ni sover gott dar hemma, jag ska ocksa....snart..... maste bara vanta hem Kevin och leka klart med mina ringsignaler pa min nya mobil....
Love you all.


Kommentarer
Hannah

Jag behöver säsong 3!!!

2008-10-30 @ 11:22:56
URL: http://vinstlott.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0