The scary doll...

Jag fick en lank av Hannah om den dockan jag skrev om, och jag har suttit och last om detta nu. Tydligen har det skrivits om den forut, jag hade ingen aning om det., och tydligen inte just denna leksaksaffar heller. Hur som helst, jag lovar, lovar, lovar att det var precis vad dockan sa. I artikeln sager de i princip (om man laser mellan raderna) att amerikanska foraldrar ar mer eller mindre korkade och att man "hor vad man vill hora...." Mmmm...okej jag kanske hade tvivlat pa detta ocksa om jag bara last om det. Men eftersom jag stog dar och horde vad dockan sa, sa vet jag vad jag vet. Dockan ar skrammande. Tro det om ni vill....las om det om ni vill....
http://kronbergskrattarochler.wordpress.com/2008/10/25/islam-is-the-light/


Kommentarer
Hannah

Jag hoppas att du inte tog illa upp, jag menade inte alls att ifrågasätta vad du hört....jag skickade den länken för han var den enda som skrev ungefär samma sak som det som visades i aftonbladets webtv..

det som är lite skumt med det hela, är att leksaksföretaget, när de blev tillfrågade, inte svarade på vad dockan sa. De sa nåt i stil med att man hör vad man vill höra. Men nog 17 måste de väl veta vad som sägs?? Man gör ju en inspelning som sen placeras i nån slags kasett eller dator i dockan, så varför inte spela upp orginalinspelningen o få tyst på folk, OM det nu inte är Islam is the light som ungen säger? VAD säger den då? Mycket märkligt....

2008-10-31 @ 18:38:47
URL: http://vinstlott.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0