Countdown:

Idag är det den......17......jag åker alltså om 12 dagar!
Det är en sjukt konstig känsla att veta att jag ska flytta till baby. Flytta. Jag har åkt många gånger och vart borta länge, tänkt vara borta längre än det blivit, men jag har alltid kommit tillbaks och då är det som att tiden stått still här hemma...
men nu då........jag undrar när jag kommer komma till Sverige nästa gång.

Det känns bra. Jag känner mig väldigt lycklig och väldigt sorgsen på samma gång, fast lyckan tar över för det mesta.
Jag vet att jag kommer gråta så mycket när jag åker, sakna så många under tiden.
Det kommer vara som nu - fast tvärtom.

Kan man ha alla man älskar runt om sig?
Jag vet inte.
Jag komemr nog aldrig få ha det.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0