Känslor....

Ni vet hur man kan get caught up i massa saker och bara köra på och man orkar inte tänka så mycket och helt plötsligt så har väldigt lång tid passerat och man fattar inte hur och man har till och med glömt bort allt viktigt och när man stannar och hämtar andan så undrar man om man drömt allt......................

När allt den senaste tiden känns som en dimma och man vet att man har prioriterat fel saker.

Förlåt till mina vänner att jag inte har tagit mig tid.
Jag har lätt för att stänga av och köra livet i alldelens för hög speed. Jag har haft en jobbig sommar och inte helt låtit er komma in i min värld. Jag har valt jobbet framför att umgås med mina vänner.
Jag vet att ni förstår, men jag vill bara passa på att säga Im sorry och ni vet att jag kommer sakna er så sjukt mycket. Jag har de bästa vännerna man kan ha och jag uppskattar er verkligen. I got so much love for you!



Förlåt till min familj att jag stressat runt och åkt fram och tillbaka - ni ska veta att jag helst av allt ville vara hemma hela sommaren och bara vara - som det var när man var liten. M och A - jag önskar jag var en bättre syster och kunde lägga mer tid på att göra roliga saker med er, finnas där för er mer. Jag älskar er mer än nånting annat och det kommer blir så svårt att vara långt ifrån er.



Kommentarer
linda

Jag förstår dig verkligen, jag skulle nog kört samma race, tyvärr. Men i bland blire bara så. Men att inte glömma är: att det inte bara ligger i dina händer att fixa o se till att allt händer. Jag tror du ändå gjort ditt bästa. Kommer sakna dig. KRAMAR

2008-09-28 @ 10:38:09
URL: http://metrobloggen.se/lindalina
madde

älskade syster, jag vet att du försökt så gott du kan och jag tycker ändå du vart hemma ganska mkt i sommar.. och tiden har gått så mycket fortare än man kan tänka sig, känner likandant själv, de e i morgon du åker!! helt sjukt, nyss va de flera månader kvar.. jag e också lessen att jag inte varit ner mer och hälsat på dej, men de e så de blir..

Du har varit och är den bästa systern man kan tänka sig och jag lovar att alex håller me(du va alltid hans favorit)haha och jag älskar dej så mycket.. Jag vill inget hellre än att du får komma ner till NY och börja ett nytt liv där me kevin, och jag hoppas innerligt att allt kommer bli som du tänkt dej, du har gått igenom mer skit än man önskar sin värsta fiende och jag beundrar dej att du fortsätter vara stark och vågar ge dej ut på nya äventyr.. Och håll ett rum till mej för jag kommer så fort jag får chansen..älskar dej syster puss

2008-09-28 @ 20:01:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0