Making money....

Isa - "Ist för att säga till gästen att han inte får röka på rummet så frågar vi efter rumsnummer när vi misstänker att de ska röka, och sen går vi upp och spanar och då kan vi debba för röksanering sen!"
Min manager  - "Mmmm...men ska du ligga där på golvet och sniffa om det luktar rök, och sen slår de upp dörren och så blir du plattansikte sen, och så kan du ju inte åka över till USA"
Isa - "Men its all about making the money!"
Min manager -"Eller så informerar vi dem ist."

Okej. Jag tror iaf att de som jobbar på sales skulle gilla min ide. Kanske. Eller så skulle jag kunna få sparken för mina ideér.

Tur att det är min sista natt.


Kommentarer
Bea

hej bella :) åå va kul att flytta till NY. Jag är där just nu och jag bor i usa. Varför ska du flytta hit?



Jag ska se vad jag kan göra, jag måste förnya mitt photoshop och om jag lyckas så hör jag av mig till dig:D kram

2008-09-28 @ 06:19:39
URL: http://beaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0