Ny dag - mitt i natten

Nu börjar klockan bli 4 och då slutar dagen, och en ny börjar. Enligt datasystemet - och musiken.
Morgonmusiken börjar snart..ska gå och slå på kaffe och hämta lite vaniljyoghurt med färska hallon och blåbär, mmm...

Idag ska jag umgås med Jessie och min underbara lilla gudson, ska bli mysigt. Idag måste bli dagen han lär sig säga "aunti" jag måste tjata på honom det innan jag drar. Känns så konstigt att jag inte kommer få se honom på länge nu, att han ska växa upp utan mig....han kommer ju glömma bort mig =( But I love my bebe så jag ska påminna honom när han blir lite större om vem han ska ringa när han hamnar i trubbel.

Längtar så mkt hem till sängen och att få sova lite, känner mig ganska trött.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0