Poolparty

Igår hade vi personalfest..jaa alltså min varade bara fram till 21.30 sen skulle jag till jobbet, men några timmar hann jag med innan det..
Måste säga att det var den bästa personalfesten jag vart på! Vi hade askul med afrikansk dans, schyssta uppträdanden, singstar på playstation, mat, vin, pool, bastu och musik. och alla sköna människor så klart.... jag jobbar nog med världens häftigaste gäng =) Go Sign!
Under natten har jag bara jobbat på och fakturerat och sånt kul när alla andra drog vidare till nattklubbar.
Jag var ganska bitter - som Freddish skulle ha sagt...
Idag ska jag försöka sova ordentligt - har sovit så dåligt senaste dagarna, känner mig ganska sliten........
lägger upp lite bilder från igår när jag vaknar senare...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0