32° och bikini

Tillbaka till det tråkiga livet igen, tänkte jag säga...men mitt liv är väl inte tråkigt? Lite segt kanske men annars kan jag nog inte klaga. Killarna har iaf åkt hem till ATL igen och det känns så tomt i huset, nu är jag ensam mest hela tiden igen. Vi var uppe tidigt imorse och körde dem till flygplatsen sen hem igen, käkade lite frukkost sen somnade både jag och baby igen, så himla skönt att ta en power-nap! Men dumma som vi var ställde vi inget alarm så Kev vaknade alldelens försent för att hinna till jobbet i tid....
Jag sitter ute på trappan i bikini och bloggar, har massa små skolungar som går förbi och skrattar åt mig (high-school precis runt hörnet)...jag är nog det enda häromkring som behöver en solbränna så....hehe.Det ska bli så skönt när vi flyttar och vi kommer ha en mer privat gård så man kan ligga ute i solen utan att nån ser!

Nehhh, nu blir det inge mer data på ett tag, måste förbereda mig för mitt mycket speciella möte imorgon bitti!
Hoppas ni också haft en bra dag i solen!
Lots of Love


Kommentarer
Fia

härligt med värme!! här har det också varit bra väder, dock inga 32grader haha.. men vi har haft ca 22, det är ju bra.. härligt vårväder!!! Nu är det topp, jeanskjol, leggins med ballerina som gäller :-)

2009-04-28 @ 22:16:43
URL: http://maximilian06.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0