Bakis men partysugen...

Det är så skön stämmning här hemma idag...folk är lagom bakis och halvsega, Kevin spelar reggae i källaren och jag kom precis upp helt svettig, vi har dansat runt i nästan en timme! Nu blir det brunch med alla galningar, sen ut och leta hus ett tag, sen hem igen och göra sig redo för nästa party! Tydligen blir det spelkväll här hemma ikväll med Domino och drinkar, låter bra....efteråt funderar vi på att åka in till stan och fortsätta festa....
Igår var iaf så jäääävla kul! Total galenskap, underbar musik och massa drinkar! Jag hittade en "drink-partner" i Kevs kusin DeSean så han såg till att drinkarna fortsatte komma till mig hehe...oh, och jag blev inkallad till att hjälpa till att fixa med maten och vi hade hysteriskt kul med att sätta roliga namn på alla maträtter.
Vi kom hem runt 4 imorse, efter att vi varit the last ones standing på festen. Har massa sjuka bilder, vissa passar sig inte att visa upp på internet =) Det kan gå vilt till på fester med massa jamaicaner.....





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0