Behöver laddas upp. Nya batterier.

Okej, hemma igen.
Det har regnat hela jävla dagen och 2 paraplyer blåste sönder för mig idag inne i stan, irriterande!
Har en liten depp-dag (as usual nu för tiden?) och jag känner mig verkligen tömd på energi att söka jobb. Jag sa till Kevin att jag ska kämpa 110% den här veckan också men sen lägger jag mig ner och dör om jag inte fått nåt när veckan är slut.
Om jag får mitt GreenCard efter min intervju den 29 april, och ännu inte fått något jobb så funderar vi på om jag ska åka hem till Sverige ett tag....hur jobbigt det än är att vara ifrån varandra så är situationen just nu ganska ohållbar.

Min intervju idag gick bra, men de har fler personer att träffa under veckan, och de skulle inte återkomma med svar förrens om 2 veckor....2 veckor! Jag måste ha jobb innan dess! Men det jobbet verkar passa mig perfekt så självklart hoppas jag att de ringer mig, då kommer jag nämligen att jobba på;



Nehhhhhh hörrni nu ska jag byta om till pyjamas och krypa ner i soffan och glo på TV och äta lite vindruvor och nötter.

.


Kommentarer
linda

Jobbigt att det går så seeeeegt med jobb!! Hoppas på "Wallstreet" då :) kram

2009-04-21 @ 11:03:17
URL: http://liindalii.blogspot.com
Fia

Lycka till med jobbsökandet och hoppas att de kanske hör av sig lite tidigare än om två veckor!!

2009-04-21 @ 14:05:22
URL: http://maximilian06.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0