Bilder från helgen!

Det har varit en bra helg, galet långa dagar och stressigt värre. Men det har varit kul, helt galet från början till slut! Men nu är den över...Måndag och baby har precis åkt till jobbet. Vi vaknade nyss också, kvart över 1, men vi somnade inte förens efter 6.30 imorse så jag känner mig supertrött ändå.
Jag har gått tillbaka i inlägget från lördags och lagt upp bilder där, så ni får rulla ner lite om ni vill se dem.... annars, här är gårdagen då vi var på


RepJA var i toppklass! Vi hade galen musik, modeller som dansade och 2 små gulliga barn som också gick på catwalken! Tyvärr så blev bilderna från när modellerna var på scenen alldelens för mörka, så de måste Kevin redigera först, men lite backstage bilder kan jag bjuda på. ENJOY!


1. Prince, Liana & Omar / 2. Jag & Andre ser till att modellerna blir påklädda /
3. Andre & de små barnen vi lånade som modeller för barnkläderna. Cuties!


1. Liana & Jag visar upp kläderna / 2. Jag posar för nån annan, minns inte vem /
3. Prince gillade en av hårmodellerna...


1. Vi godkänner ena modellens dans till "Gully Creepa" / 2. Male models /
3. Min t-shirt. Vad tror ni de flesta såg i mina ögon? =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0