Cookies




Jag har bakat kakor åt svärfar, fick lite hjälp av lilla Kristine också... det blev en hel del, närmare 50 st, men jag vet att dem kommer vara slut innan helgen...
Tidigare idag var jag på en jobbintervju, det gick bra - tydligen, jag fick jobbet om jag ville...är lite skeptisk bara för kontoret ligger långt ut i bubblefuck....jag ska tänka på det lite.
Tydligen har idioten skickat kontraktet också till våran advokat. Kev ringde idag och tyckte det var det bästa födelsedagspresenten att få huset! I agreeeeeee.....
Annars har dagen varit lugn, har inte råkat ut för några april-skämt än iaf, men det är ju några timmar kvar av dagen så jag får passa mig haha.
Klarade ni er undan, eller nån som blivit lurad?



Kommentarer
linda

Så ni har fått huset? Grattis, va kul :) När kommer ni flytta då? Vad duktig du är på o baka hela tiden.. hehe..

2009-04-02 @ 04:00:28
URL: http://lindalina.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0