En helt vanlig dag

Jag har egentligen inte mycket att säga idag. Vi var uppe tidigt imorse, fixade med grejer, jag skulle bla på en jobbintervju men när vi kom till kontoret så ångrade jag mig, Kev höll med mig som tur var! Företaget ligger helt fel från bussar och tåg, och det var ingen bra stämmning alls där....soooooo fortfarande arbetslös alltså.
Vi fick ett hus inspekterat imorse också, och det gick igenom med pluspoäng =) Kanske, kanske det är dags nu, har bara en liten grej till vi måsta klara av innan vi kan skriva kontrakt.

Jag lär mig så mycket av Kevin. Vi är så himla lika till sättet (samma stjärntecken) men ändå så olika med hur vi tänker om saker. Han är verkligen underbar, och det känns skönt att han vet hur han ska hålla mig flytande när jag egentligen borde ha drunkat för länge sen.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0