Fool-baby

Jaha hörrni...det är nästan, nästan 1:a april nu, bara 45 minuter kvar til baby blir gubbe och jag måste vara dubbelt på min vakt för att inte bli galet lurad. Jag är lite naiv förstår ni - har lite för lätt för att lita på folk.
Det blir nog iaf en bra dag, och det ska bli varmt och skönt igen, thank....ödet! Jag står fortfarande fast vid det jag bestämde mig för under min konfirmation - nämligen att jag inte tror på Gud. As a person that is. Eller det vette fan om jag tror på nån allsmäktig makt heller alltså..... neeeeh jag tror absolut på att allt händer för en mening och man har kontroll över sitt eget liv och sina egna val.

Nu ska jag krypa ner i sängen med cheesecake-glass med gummybears (som jag egentligen köpte till baby....) men jag ska bara smaka lite.....och kolla klart på en film jag började igår.

Och...be careful nu, akta er för att bli grundlurade! =)


Kommentarer
Ingrid

Hej, ska ta och leta upp vart jag hittade muggarna och lagga upp det.... :)... hur e det med dig?

2009-04-01 @ 05:42:04
URL: http://mylifeinusa.blogg.se/
Fia

Tack :-) Irriterande är bara att jag inte ser den på min dator.. vet inte varför.. men kul att du ser den haha... ha en bra dag, Kram!

2009-04-01 @ 08:21:05
URL: http://maximilian06.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0