Green Card - ingen lek...

Jag fick precis ett tips från en person som nyss gått igenom intervjun för sitt Green Card, (baserat på att man gift sig alltså). Jag och Kev har trott vi varit ganska förberedda, men vi har lite kvar att lära oss om varandra verkar det som! Eller, inte lära sig kanske - men komma ihåg! Och framför allt, bestämma sig för ett gemensamt svar på frågor som har massa olika alternativ! Klart jag vet att baby helst dricker juice, men vilken sorts juice...ehhhh, han har 3 favoriter - så det gäller ju att säga samma som honom...vilken dag kommer sopbilen, vilken färg har tvålen i badrummet, vart hittar man handdukar i erat hem, har din partner nånsin brytit nåt ben i kroppen, vad åt ni till frukost på eran bröllopsdag, vilken tid äter ni middag på kvällarna, vem är din partners bästa vän och vart är den personen född, nämna alla personer du känner i din partners familj, hur många telefoner finns i erat hem, smeknamn, gas eller olja i huset, vilken färg har era sängkläder just nu, vart har din partner sina kläder, vem tvättar i erat hem, vem handlar mat, har din partner några ärr eller födelsemärken..................... and the list goes on.....sen får man inte glömma alla papper och foton man ska ha med sig också, men mest av allt ser jag fram emot intervjun! Det ska bli kul faktiskt! Bara 2 veckor kvar.



Kommentarer
Ingrid

Vilken fin bild pa er tva! Lagg upp mer bilder fran ditt brollop! Vart gifte ni er?

2009-04-11 @ 06:13:02
URL: http://mylifeinusa.blogg.se/
Em

åhh vad underbart att bo i new york. jag funderar på att åka dit nästa vecka, för jag har aldrig varit där faktiskt

2009-04-11 @ 15:33:40
URL: http://audrinas.blogg.se/
linda

herregud vad grejjor! lycka till :) kramis

2009-04-11 @ 17:09:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0