Inte hopplöst längre.

Yessss peoples, jag är uttråkad idag också! What's new...men det regnar iaf inte så lika deppigt som igår är det absolut inte. Som en idiot har jag sökt massa jobb idag också, och har faktiskt lyckas få ihop till 2 intervjuer imorgon, och en nästa vecka + att Kevins underbara vän R har fixat ett möte med en chef för Marriott hotel åt mig...
Letar hus gör jag också, baby har äntligen gått med på att kämpa vidare (efter att helt tappat all energi efter de sneaste månadernas krångel) så jag har en helt ny lista ny med hus som vi ska kolla på.
Ingen som känner för att skicka nåt kul filmklipp från youtube eller nåt annat kul? =) Komma och hälsa på mig kanske?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0