Konstig start på dagen.

Vaknade av att baby pratar i telefonen och förklarar vägen hit till någon. Nu sitter jag här med hans allra bästa vän sen de var barn, som han tappade kontakten med samma sommar som han träffade mig = jag har aldrig sett den här kompisen förut. Dessutom släpade den här killen med sig sina egna vänner hit.
Det har varit mycket drama kring den här killen och jag vet redan att jag inte gillar honom. Jag ogillar honom så mycket att jag faktiskt önskar att han aldrig hade kommit hit alls.


Kommentarer
Marina

haha! ja de är nog bäst de;)

äh! jag klantade mej med en insulin nål & stack mej i tummen :O pinsamt värre att tala om de för chefen, haha!

2009-04-17 @ 18:28:02
URL: http://marinaomalltoinget.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0