Skön reggae

Go kväll darlings...tekniskt sätt är det redan min birthday, gulliga Ida och lillebror Alex var snabbast att skicka meddelanden, 5 minuter efter varann precis efter midnatt i Sverige, imponerande! ♥
Som födelsedagspresent önskar jag att ni alla tar er tid att lyssna på det här, this is the good shit right here...som ni säker vet så älskar jag mixer (speciellt babys, hehe). Det här riddimet är bara superskönt och får absolut lust att shake up my body, speciellt till Shaggys del, som kommer 6:21 in i videon.




Kommentarer
Marina

GRATTIS!! har inget mob nummer till dej va jag vet :P så jag grattar här ist:)

hoppas du får en underbar dag idag/imorgon?? jaja, vilket du vill;)

ha de bäst!

Puss&Kram Marina

2009-04-15 @ 09:26:18
URL: http://marinaomalltoinget.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0