Svärmor pimpar mig.

Förresten, jag var inne på Manhattan idag också, gick på en jobbaudition för Grand Hotel i Soho, det kändes bra, men man vet ju aldrig...kom på den smarta id'en att gå tillbaka till Penn Station från Canal Street i downtown, i högklackat! Det tog mig 1 timme och 20 minuter och nu har jag blåsor under fötterna. Jaja,  happy birthday liksom!
Kom hem till en underbar present från svärföräldrarna - en liten väska från Coach, jättefin, och älskar dem som man har runt handleden, så praktiska när man är ute och festar!



Jag har aldrig varit galen i Coach eller nåt annat "lyxigt" märke, men jag har alltid gillat Rockawear och Babyphat har också varit helt okej - speciellt i sneakers och linnen/t-shirts, men nu tycker svärmor att jag måste bli lite mer LADY....
Har ni nåt favorit märke som ni alltid köper?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0