Tack, tack alla gulliga!

Alla som sms:at, mailat, facebookat (är det verkligen ett ord?), lämnat kommentarer och ringt! Speciellt tack till Idas underhållande samtal, Jessies vackra sång på mobilsvaret, Mammas lilla sång i luren (x2, jag tror hon saknar mig!) Och tack pappa för meddelandet och kortet! Tack Kusin Vitamin som har grattat på alla tänkbara ställen, till och med i ett inlägg på sin blogg! Sanjay som ringde från Jamaica, Jamaica...Ni är så underbara - all of youuuuuuu!
Måste erkänna att jag längtar hem idag. Förra året firades jag med tårtor & vin, och pappa krashade stolen hehehe, det minns vi så väl..om jag rotar runt lite så vet jag att det finns bilder på det nånstans....=)


Kommentarer
Hannah

GRATTIS!

Jaghar varit internetlös i snart 3 veckor så jag sitter NU först o ser att du fyllt år :) Hoppas du hade en superdag med dina kära, det antar jag att du haft :) Hoppas snart vara up and running again så jag kan uppdatera min blogg lite, det har hänt en del :) Kom igen bredbandsbolaget!!

2009-04-18 @ 14:28:47
URL: http://vinstlott.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0