The rain saved my night

Vi springer inte när det regnar. Tydligen så regnar det, yeeeyyy....
Baby kom hem med blommor och presenter till mig, så himla gulligt...fick en exclusive b-day song också! Det är en grej med Kev som alltid varit så speciell - han ger verkligen de bästa presenterna (förutom din väckarklocka Ida, what was that about?! hehe)..... neh men seriöst, Kevin har alltid gett mig helt fantastiska presenter, och alltid precis vad jag vill ha och behöver. Det är en bra talang att ha - tankeläsare....Idag fick jag parfymer & bodylotion från Victoria's Secret (mina favoriter!), jag fick ett presentkort på min favoritaffärr för smycken, och en extra hårddisk till min laptop, en sån man kan ta med sig överallt - behövdes verkligen!



Kommentarer
linda

Va söt han är! Grattis grattis :) kram

2009-04-15 @ 07:04:26
Lidia

STORT GRATTIS PÅ F-DAN KÄRA ISABELLE!!!!! =) HOPPAS DU HADE BÄSTA DAN!!!! FINA PRESENTER DU FÅTT!

PUSSAR O KRAAAMAR!

2009-04-15 @ 11:15:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0