Trubbel i paradiset

Dagen har gått så himla fort! Det är ju Torsdag så skulle egentligen varit i Manhattan och undervisat barnen, men det blev inget med det idag. Ist släpade jag mig över till Tanisha och lilla K, vi tog en promenad till lekparken och sen hem och kollade på film.
Jag är så irriterad på baby, ibland kan han verkligen göra mig galen! Om jag skriver alla inbjudningskort och lägger ner timmar på att planera alla grejer så är det väl ändå rättvist att han berättar vilka alla personer på hans vänner-lista är? Bara för att liksom...jag vill gärna ha lite kolla på vilka som är inbjudna till våran fest...



Kommentarer
Fia

Hmm, grabbar ibland asså...

2009-04-18 @ 23:05:16
URL: http://maximilian06.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0