Ups and down downs

Helloooo.... dagen var som sagt bra! Vi har varit ute precis hela dagen, i linne och shorts, tvättat bilen, spelat basket och lekt med lilla K i lekparken. Kevin hade några vänner som kom och hälsade på från karibien så det var verkligen full fart. Nu ikväll käkade vi middag på TGI Fridays, och sen har vi slappat hemma med det som var kvar från min tårta, och tittat på olika dancehall filmer från Jamaica, och på "Slumdog millionaire". Alla har ju rekommenderat den, och jag måste hålla med om att det är bra!

Tyvärr har det inte bara varit en glad och kul dag. Lianas allra bästa vän fick beskedet idag att hon har cancer så det har varit väldigt mycket tårar och känslor. Alla har varit ledsna för hennes skull (herreguuuuud 20-åringar ska inte få cancer!) men samtidigt så försöker vi hålla humöret uppe tills det finns mer information från läkarna. Hon opererades i veckan för en knöl på halsen, och det kan vara så bra att de redan fått ut allt.....*håller tummarna*

Neh, nu blir det sängen för oss! Jag blev ju så trevligt väckt kl 7 imorse av att min syster ringde och ville babbla. Klockan 7 på en lördagsmorgon?! Ahhhh men det är som jag alltid sagt - vad man än gör kan man inte komma ifrån att småsyskon är terror! Flytta till andra sidan jorden hjälpte inte heller....heheh ♥ Nooo, you know I got love for you, och saknar dej! Förhoppningsvis så fungerar "planen" =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0