Utmaning!

Jag har blivit utmanad av Fia! Man ska skriva 5 saker som man vill uppnå under 2009 (obs! de ligger inte i ordning)
Here we goooooo

* Ta det där jävla körkortet
* Köpa hus med baby
* Resa till Sverige i Juli
* Sluta äta så mycket socker!
* Bli bättre på att höra av mig till mina vackra vänner och min familj

Så nu utmanar jag Linda, Kix, Anna-Felicia, Ingrid & Hannah! Come on girls....
Antar ni utmaningen ska ni i er tur utmana fem andra.
Skriv gärna en kommentar om ni antar utmaningen =)


Kommentarer
Fia

din sista punkt tänkte jag också på.. men det är bättre att jag inte säger något utan istället så får det komma som en surprise haha.. men jag har ju hela året på mig att bättra mig ;-)

2009-04-09 @ 11:39:45
URL: http://maximilian06.blogg.se/
Ingrid

Oh, en utmaning..kul!

2009-04-09 @ 21:59:48
URL: http://mylifeinusa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0