Trött söndag

Gooosh, jag är så glad att jag är ledig imorgon! Direkt från jobbet till huset och fixa, dra ut spikar ur golven och väggarna. Idag har killarna tagit ur alla heltäckningsmattor och nu kan man se trägolven som var under....inte så bra som vi hade hoppats på! =(
Iaf, dagen har varit helt okej, jobbet var seeeeeeegt men hade askul med de jag jobbade med (oj, just det ja syrran - jag har lovat ut dej på en dejt när du kommer hit - hoppas det är okej!)

Vad har ni andra för er? Imorgon ska jag verkligen tam ig tid att läsa igenom alla bloggar jag i vanliga fall följer, måste få en uppdatering!
Nu blir det godis och en film, jag hoppas jag somnar framför TV, det är så himla oromantiskt skönt!

Lots of Love



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0