Mardrömmar

Vaknade flera gånger inatt av konstiga drömmar, och med konstig känsla i kroppen...ni vet när en dröm känns så verklig att man inte förstår om det var sant eller "bara" en dröm. Lyckades somna om varje gång iaf, men vaknade imorse med ett ryck! Sängen var helt tom - måste ha sovit djup för märkte inte att baby hade åkt.... hann fundera ett par minuter om min mardröm var sann innan jag kom på att han hade saker att fixa med färsäkringen efter kraschen.
Nu sitter jag i köket och läser bloggar, och steker italienska korvar och kokar vitlökspasta till Kevins lunchlåda. Romantiskt va? =)
Har plockat fram massa frukt också, funderar på fruktsallad eller smotthie för frukost åt mig....hmmm...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0