Undanflykter...;)

Jag ville verkligen visa er hur myyyycket snö vi har - helt fantastiskt! (Yeeeey Josefine jag vill åka pulka med dej - bring it girl! Hahaha ) .....men baby har snott min laptop och kopplat till sin DJutrustning och håller på att mixa musik. Tur att jag har fixat den bästa, bästa julklappen till honom detta år så jag kan få ha min dator ifred.....=) Med den här långa förklaringen ville jag bara få sagt att jag orkar inte hålla på och koppla över mina bilder till dena här old school datorn haha...men det kommer senare, I promise!
Vi låg i soffan hela natten och kollade på filmer och käkade. Mysigt var det, men nu är det snart dags att åka till jobbet igen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0