BBQ och rosa naglar

Jag slapade Kev fran hans playstation iaf, efter lite tjat fran mig och lite klagomal fran honom sa akte vi till nat stalle och kakade BBQ Ribs, kyckling och bakad potatis. Det var helt okej... vi har hunnit kolla pa film ocksa, "Max Payne", nan slags action/sci-fi film, den var spannande och far 3 av 5 + av mig.

Imorgon ar det castincall for RepJA's modevisning sa vi kommer vara i Brooklyn och plocka ut modeller nastan hela dagen. Ska bli kul..som enda tjej i foretaget ska jag minsann se till att jag bestammer vilka killar som ska fa ga som modeller... nat kul ska man val fa ha?
Det enda som stor mig ar att mina naglar ar hot pink, och mina klader for imorgon ar svarta & roda... what to do....?







Kommentarer
linda

Vad roligt!!! :)

2009-02-22 @ 10:27:21
URL: http://lindalina.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0