Confusing

Jag kanner mig verkligen som varsta yrvadret idag! Jag kan inte sitta still, men jag vet inte vad jag ska hitta pa - sa det slutar med att jag bara gar runt, runt i huset och suckar och blir irriterad pa att jag inte kan komma pa nat battre att gora. Snacka om att slosa bort tiden av ens liv.........deppigt!
Jag ar skitarg for de dar ackliga papperen. Hatar immigrationsverket just nu. Fast anda sa kanner jag mig inte ledsen - mer som " I know we're gonna make it" liksom... jag skulle bli galen om jag verkligen trodde att jag inte skulle kunna fa igenom mina papper.
Har borjat stada varat rum, det ar bombnedslag och kaos pa hog niva, men det var sa trakigt att jag gav upp. Tankte laga mat men ar inte sugen pa nat. Borde borja med tvatten men jag vill inte ta av mig de bekvama kladerna jag har pa mig - fast de ocksa behover tvattas. Confused.
Forsokte lagga mig pa sangen och lyssna pa min musik men da borjade jag grata ist! What the fuck?! PSM?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0