Husfru = jobb?

Sitter i sangen och funderar. Det ar verkligen kaos har inne, nytvattade klader som ska vikas och fullt med papper som ska sorteras overallt. Baby lamnade mig saklart har med allt att fixa - han ska ju till jobbet...forr i tiden betalade vissa man "husfru-lon" till sina fruar - det kanske jag ska fundera pa att krava av Kevin...det tar anda en hel del tid att tvatta, vika klader, sortera papper, stada, laga mat & baka, ringa alla viktiga samatl och allt pappersarbete... tank sen nar man far barn ocksa, da ar det mer "arbete" att gora hemma! Tror ni jag kan fa ut nan bra lon av honom eller? 

Igar hade vi en lugn och skon sondag, jag lagade tacos till middag och sen var det filmkvall. Vi kollade pa "Lakeview Terrace" med Samuel L. Jackson, den var riktigt bra!
Efter det borjade vi kolla pa "Pride" med Terrence Howard och Bernie Mac, den verkar helt underbar och verkligen en film man kanner for - men Kevin var sa trott att vi slog av den efter halva, sa fortsattningen blir ikvall.... men absolut - av det jag sett rekommenderar jag den verkligen! (Stort + att snyggingen Kevin Phillips ar med i filmen....)




Kommentarer
Michaela

Sv: Tack=)

2009-02-09 @ 20:34:45
URL: http://miccisd.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0