I do. Did.

Klippte lugg alltsa. Inatt nar vi inte kunde somna och Kevin bestamde sig for att ga upp igen och spela lite playstation.
Jag bestamde mig typ sahar;

Jag - Babeeee, Im gonna go cut my hair.
Kev - Mhmmm, okay
Jag - Right now! You will still love me right?
Kev - Mmm...yes it's gonna look good......
Jag gar och hamtar sax och gar till badrummet
Kev - Babe! Where did you go?!?
Jag - To cut my hair!
Kev - Now?!? Nooo, dont cut it! are you crazy?
Da klippte jag. Han sag lite fundersam ut men han sa inget mer.

Sa idag vaknade jag och var irriterad over att jag var tvungen att platta haret, det ar ju det som ar nackdelen med lugg, man maste ta hand om den.... javla skit ocksa, far man angra sig?!


Kommentarer
Marina

kort på luggen tack:)

2009-02-25 @ 19:21:02
URL: http://marinaomalltoinget.blogspot.com
Hanna

Jag ramlade in på din blogg för ett par månader och nu är jag helt fast! Ni verkar vara så otroligt söta ihop, lustigt att man kan vara så glad för någon annans skull som man inte känner men iaf.. :)



All lycka

2009-02-26 @ 13:43:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0