I en mans huvud:

Mina svarforaldrar sitter i soffan och kollar pa TV, svarfar ar irriterad for hans "varje - tisdag - bowling" ar installd.

Mrs - Du alskar mig mycket va?
Mr - Mmmm
Mrs - Jag vet det. Kom ge mig en puss!
Mr ignorerar henne totalt.
Mrs - Kom ge mig en puss.......
Mr - Gumman stor mig inte jag ar ju och bowlar!
Mrs - Nej, du ar faktiskt hemma ikvall sa ge mig en puss!
Mr - Men egentligen ar jag och bowlar sa egentligen ar jag inte har. Lat mig vara ifred!

Dar fick jag dagens skratt. Typisk ocksa hur mycket jag tycker att jag och Kev paminner om dem till sattet.....





Kommentarer
linda

Vilken fin bild på er! Den dialogen var rolig, hahaha. Nästan lite gulligt :)

2009-02-04 @ 09:29:02
URL: http://lindalina.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0