Jag har bytt dialekt!

Jag dromde hela natten att jag pratade goteborska...riktigt dryg och irriterande dialekt det dar, men i min drom sa var det precis sa jag pratade. Jag var tvungen att kolla nu pa morgonen om jag verkligen kunde, men tyvarr finns det ju ingen som kunde bedomma om det lat ratt eller inte. Kev undrade mest var som var fel pa mig.
Han for ovrigt hade dromt att jag kraschade hans pappas bil, tydligen skulle jag backa ut den - men rakade lagga i gasen ist och korde rakt genom en glasruta... Jag vet inte vart han skulle fatt en san knepig drom ifran, jag som ar en san naturbegavning bakom ratten...




Kommentarer
linda

Jaadu, i bland har man bra lustiga drömmar.

2009-02-17 @ 18:24:04
URL: http://lindalina.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0