Jag vinner!

Sondag.....jag haller fortfarande pa med svarmors nya adressbok, det tar ett tag att skriva in alla adresser i datan...

Igar kvall akte vi till Dave & Busters och hade "game-night", sa himla kul! I love it! Jag och baby var dar pa en av vara forsta dejter, och same now as then, jag vinner saklart......=) Liana, Nathalie och Clark var med sa det var galenskap. Vi samlar alla biljetter man vinner, och vi har sparat alla sen forra sommaren sa snart har vi nog till ett stort pris, hehe... efter det blev det en sen middag pa Friday's, och vi fick kritor och papper att pyssla med - vi maste ha sett ut som en gang idioter nar vi satt dar och malade och pysslade mitt i natten....




Kommentarer
Michaela

Sv: Jo jag hade riktigt skoj! =D



Haha ja det var några fler ^^

2009-02-08 @ 20:18:50
URL: http://miccisd.blogg.se/
linda

Va kul!! Jag var också på Dave & Busters i OC och lekte runt lite :)

2009-02-09 @ 00:30:40
URL: http://lindalina.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0