Jobbig skitdag

Jag vaknade inatt av en mardrom och kunde inte somna om. Irriterad som jag var sa borjade jag tjafsa med baby som fortfarande var vaken fast klockan var halv 4 pa natten. Gick upp vid 9 och tog en promenad, behovde verkligen tanka och fa frisk luft. Tog forsta buss mot langt ut i bubbelfuck, tog bussen tillbaka. Vantade till baby akt till jobbet innan jag gick hem igen. Orkade inte prata med honom.
Gick och la mig och sov pa en gang, hade san hemsk huvudvark! Vaknade av att lillasyster ringde, det var sa skont att hora hennes rost igen! Men sa fort vi lagt pa fick jag hemlangtan.... resten av dagen har jag spenderat med gardinerna nerdragna och tacket over huvet.
Jag fattar inte vad sanna har depp-dagar kommer ifran? Far man ingen forvarning liksom?

Det blir battre och battre, forsta manaderna har sa grat jag ganska mycket, saknade folk, langtade hem, undrade om jag gjort ratt val? Fast som tiden gar sa bliev det farre dagar som jag var deppig, och nar de val kom sa trangde jag bort det. Var sprallig och ganska glad anda....det gar valdigt upp och ner, berg - och - dalbana pa hogsta niva.
Jag kan liksom inte fa mina listor att ga ihop...

Stockholm:
+ Min familj & slakt ar nara
+ Ida, Jessie, Zion, Josefine ar nara
+ Mitt jobb
+ Mina andra vanner ar nara

- Kevin var inte dar

New York:
+ Kevin ar nara
+ Josefine bor ganska nara

- Familj & slakt ar laaaangt borta
-  Ida, Jessie & Zion ar laaaangt borta
- Inget jobb
- Mina vanner ar pa andra sidan jorden


Jag har ingen energi langre, och jag har inget talamod. Jag ar sa trott pa allt bara.

Hoppas imorgon blir en battre dag!


Kommentarer
linda

Låter jobbigt :( Vet ärligt talat inte vad jag ska säga för att muntra upp dig.. finner inga bra ord just nu. Men jag tror det ger med sig bara du också kommer i gång med jobb och så. Det är ju ganska enformigt just nu, och inte särskilt givande för din del. Du får se extra mycket fram emot och länghta tills sommaren då du kommer hem en sväng :) kram kram

2009-02-13 @ 15:44:23
URL: http://lindalina.blogspot.com
cessie

oh sorry girl... låter inte kul alls, men d e bra att du berättar hur det känns. Det är verkligen ingen party jämt att bo så långt från alla man älskar!!!

2009-02-13 @ 16:06:13
Hannah

Menne....drygt med såna skitdagar, men det är ju först när man har dem som man på riktigt kan känna efter hur man vill o bör prioritera....vad får dig att må bra, vad får dig att må mindre bra?

Däremot blir det ju fruktansvärt jobbigt om det blir jämvikt...o speciellt för dig, som har ett val på ena sidan jorden o det andra valet på den andra.....jag önskar dig all lycka med att hitta en balans o en frid i ditt val, jag förstår att det är jobbigt!

2009-02-13 @ 18:33:33
URL: http://vinstlott.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0