"Mitt-i-natten-kaos"

Det ar precis vad vi har hemma just nu. Jag har iaf packat klart (ja, nastan da..) men jag hor Liana stoka runt pa overvaningen och Kevin, ja...jag borjade packa at gubben min, men han suckade bara at vad jag valde, och sa bestamt att han ska packa sjalv...imorgon....imorgon? Vi aker ju imorgon!?! Istallet sitter han med laptopen i knat och mobilen i handen och forsoker synka sina playlists sa de spelar samma sang - samtidigt. Till vilken nytta da? Man kan inte forsta sig pa killar alltsa, det ar mission impossible.
Jag vill egentligen sova, men da suckade Kev att det var alldelens for tidigt for att ga och lagga sig....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0