Natt!

Ooookej, baby kom precis hem - pa ovanligt bra humor! Jag ar riktigt trott ikvall sa hade nastan somnat pa sangen nar jag horde dorren, men han hypade saklart upp mig sa nu sitter jag har full med energi igen... typiskt alltsa!

Har varit en slapp dag, ar nog darfor jag ar sa trott! Om man inte gor nagot alls sa kommer man aldrig igang sa kroppen vill bara sova....Jo, pratade ju i telefon med Ida - fick en liten update om livet dar hemma, alltid lika trevligt.

Imorgon iaf blir det Manhattan igen, ska traffa Juicy och sa har jag ett mote... tell you more later..... "daaa ta daa daaaaaaa"!! Kanns kul att ha en liten hemlighet (fast egentligen ar det inget speciellt alls...) men vill anda inte beratta innan jag vet vad som kommer handa. Det ar iaf nagot jag ser fram emot!






Kommentarer
Fia

Spännande. Du får berätta din secret sen ;-)

Fina ni är tillsammans!

2009-02-19 @ 21:28:09
URL: http://maximilian06.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0