Ny fredag. Nytt liv snart?

.........Man kan ju hoppas........
Efter en laaaaaang ko pa posten och massa fragor de inte kunde svara pa (och jag vart mer och mer irriterad) sa skickade jag iaf ivag mina nya ansokningar. Har slosas ingen tid, och skam den som ger sig (som lilla mormor sa...) Jag kan liksom inte forsta varfor de skulle avsla mina papper - varan advokat ar riktigt forvanad, det finns absolut inget anledning alls! Det forvanar mig inte om det ar bara ar nan javel pa immigrationsverket som hade en dalig dag (kanskie blivit uppsagd..?)

Jaja, jag ska inte grubbla mer pa det, det skulle gora mig galen!

Klockan ar halv 4 pa eftermiddagen och jag har inte atit nat alls an, jag ar rikgit hungrig. Ska gora en god "frukost" med avokado, scrambled eggs och toast. Mmmmm........
Hela morgonen forsokte jag vara en bra fru och lagade BBQ stek och pasta till Baby som han tog med sig till jobbet som lunch, men jag kom liksom inte pa tanken att ata nat sjalv......

Det ar iaf helg igen - hoppas ni andra har en mer intressant fredag then meeee! Massa kramar till alla som laser!

(I'll be back nar jag ar pa battre humor..........)


Lots of Love


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0