Nya planer

Idag skulle egentligen Juicy komma och halsa pa, skulle ha tjejkvall och mysigt med chips och Marinella... men nu maste hon jobba =( Kanner mig lite deppig over det, kanns som alldelens for lange sen jag sag henne!
Ist tog jag en traningvanda med Kev, vi sprang pa lopbanan vid hans gamla highschool, runt, runt, runt tills vi nastan svimmade haha, det ar sa latt att man pressar varandra och bada tva ar tavlingsmanniskor sa ingen vill ge upp..men maste erkanna att jag tillslut fick vara forloraren.....

Resten av familjen har akt ivag till en annan stat pa basketmatch (svarmors gudson spelar), och betsamde sig for att ta en liten minisemester fran New York och ska bo pa hotell inatt.

Vad jag och Kevin ska gora? Ingen aning. Jag hade ju lovat honom att han sklulle fa spela playstation ostord hela helgen eftersom jag skulle umgas med Juicy, men jag far nog andra pa det! Han sitter redan med horlurar och mikrofon och spelar - sa han far val hallas nan timme iaf.....

Jag vill garna laga mat och ha det lugnt och skont hemma, har ni nagra forslag pa mysig fredagsmat?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0